lauantai 9. toukokuuta 2015

Annikan ja Tiian harjottelusta

Tiia
Pintxo, pintxo, pintxo...Siinäpä varmaan ne tärkeimmät työpaikkaan liittyen. Jos en tee niitä, niin ainakin esivalmistelen niitä. Mutta se ei haittaa sitten yhtään, sillä pintxoksien tekeminen on suurimmaksi osaksi sellaista pientä näpertelyä, joka kyllä kelpaa minulle! Kuten alla olevasta kuvasta huomaa, joskus tulee sellaisia tilauksia että saa vähä aikaa miettiä mistä sitä alottaisi.. Mutta mitenkään kiirellä niitä ei tarvitse tehdä, vaan ihan omaa tahtia. Yläpuolella kuva keittiöstä ja alapuolella henkilökunnan ruuasta (oli älyttömän hyvää). Ekat kaksi viikkoa on mennyt nopeaa, toivottavasti seuraavat kaksi viikkoa vielä nopeampaa.:D

Annika
Nyt on kohta kaksi viikkoa painettu duunia La Cigronassa. Kaikki on mennyt hyvin, ainoa huonopuoli on että tunteja ei oo päässyt kertymään ihan niin paljon, kun niitä pitäisi olla mutta tälläviikolla olen tehnyt kahdeksan ja yhdeksän tunnin päivää nii eiköhän niitä tässä ala kertymään. Olen päässyt käsittelemään erillaisia raaka-aineita joihin harvemmin suomessa olen törmännyt esimerkiksi jättikatkarapuja ja kalmareita. Eilen meillä oli tilaisuus, johon tuli 45 henkilöä ja pääsin auttamaan ruokien valmistuksessa ja esille nostossa. Olen viihtynyt hyvin työpaikassani, vaikka yhteistä kieltä ei olekkaan niin se ei ole este vaan pelkkä hidaste.Alla vielä kuvia harjoittelupaikastani ja ruoista.

 





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti